Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Αγαπημένα προϊόντα Μαρτίου!

Τα αγαπημένα προϊόντα για τον μήνα Μάρτιο περιορίζονται στα 8 ανάμεσα σε αυτά είναι προϊόντα περιποίησης προσώπου-σώματος και κάποια προϊόντα μακιγιάζ. Οι εταιρίες που με κέρδισαν αυτόν τον μήνα είναι η Apivita, Korres, L'Oreal , Essense, Golden Rose και Erre Due.
Αναλυτικότερα:
Προϊόντα μακιγιάζ 

  1.  Νομίζω πως βρήκα το ρουζ για την φετινή άνοιξη και καλοκαίρι και αυτό είναι από την Erre Due το blusher στην απόχρωση Caribbean Coral 113. Είναι ένα ροδακινι ρουζ, δεν είναι ματ αλλά είναι υπέροχο. Στην αρχή ήμουν διστακτική με αυτή την αγορά μου αλλά τελικά το αγάπησα! (κοστίζει περίπου 12,5 ευρώ )
  2. Έψαχνα να βρω ένα eyeliner το οποίο θα μένει σταθερό στα μάτια, θα κρατάει αρκετές ώρες και δεν θα δυσκολεύομαι να το βάλω. Τελικά νομίζω πως το βρήκα και είναι της εταιρία L'Oreal Paris και συγκεκριμένα Super Liner Gel Intenza στην απόχρωση 01 Pure Black. Είναι ένα τζελ eyeliner που στην συσκευασία περιείχε και το πινελάκι για να μπορέσεις να το τοποθετήσεις. Αρχικά πίστευα πως θα είναι πιο δύσκολη η δουλεία με το πινελάκι αλλά τελικά  είναι πανεύκολο και με ικανοποιεί απόλυτα όσον αφορά τις απαιτήσεις μου.Εάν δυσκολεύεσαι με τα στυλό και με τα υγρά eyeliner δοκίμασε το! (κοστίζει 11 ευρώ νομίζω)
  3. Τα αγαπημένα κραγιόν γι' αυτό τον μήνα είναι δύο. Το πρώτο είναι από την Essence το Longlasting Lipstick στην απόχρωση 04 On the catwalk και το δεύτερο είναι από την ματ σειρά της Golden Rose Velvet matte Lipstick το νούμερο 03. Το δεύτερο έχει γίνει το καθημερινό μου κραγιόν και βρίσκετε μόνιμα στην τσάντα μου.
1. Golden Rose
2. Essence
Προϊόντα περιποίησης

  1. Θα ξεκινήσω από την Apivita που τους τελευταίους μήνες έχω λατρέψει. Το πρώτο αγαπημένο είναι το σαπούνι με πρόπολη και η συγκεκριμένη συσκευασία είναι η τρίτη που αγοράζω. Πλένω καθημερινά το πρόσωπο μου με αυτό και έχω παρατηρήσει ότι με έχει βοηθήσει πολύ σε μια έξαρση ακμής που είχα τον τελευταίο καιρό. Το αγόρασα από το online φαρμακείο και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο συγκεκριμένο post!
  2. Από την σειρά express beauty της Apivita η μάσκα που έχω λατρέψει για τον ίδιο λόγο που έχω αγαπήσει το σαπούνι είναι αυτή με την πρόπολη.
  3. Ένα αφρόλουτρο μου έχει πάρει τα μυαλά αυτό τον μήνα και είναι  του Korres με άρωμα  γιαπωνέζικο τριαντάφυλλο. Αν και δεν το έχω πολύ καιρό μπορώ να πω πως το έχω αγαπήσει για την μυρωδιά του και για το γεγονός ότι αφήνει πολύ απαλό το δέρμα μου. (δεν γνωρίζω το κόστος του)
  4. Τέλος το νερό καθαρισμού micellaire από την L'Oreal Paris της σειράς Ideal Soft έχει γίνει το #1 προϊόν που χρησιμοποιώ για να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου. Είναι ιδανικό για πρόσωπο, μάτια και χείλη και αυτό που μου αρέσει είναι ότι μετά που θα έχεις καθαρίσει το πρόσωπο σου νιώθεις οτι δεν χρειάζεται να το πλύνεις όμως καλό θα ήταν να το κάνεις γιατί ποτέ δεν φεύγει όλο το μακιγιάζ. Ένα αρνητικό που μπορώ να βρω είναι πως αν είναι τα ματιά σου πολύ βαμμένα πως δεν αφαιρεί ολόκληρο το μακιγιάζ ματιών. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου