Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Real Techniques πινέλα!

Πριν από μιάμιση βδομάδα ,περίπου, αποφάσισα να κάνω την πρώτη μου online παραγγελία από το feelunique.com. To feelunique.com είναι ένα site που πουλάει προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης για γυναίκες και άντρες, που έχει ως βάση του το Λονδίνο (εάν δεν κάνω λάθος)και βασικό πλεονέκτημα του είναι ότι δεν έχει μεταφορικά για Ελλάδα.  Στο συγκεκριμένο site είχα εντοπίσει ένα σετ πινέλων από την σειρά των Real Techniques (συγκεκριμένα την Sam's Picks collection ) που ήταν sold out παντού όπως και στο site αυτό οπότε έδωσα το e-mail μου να με ειδοποιήσουν όταν τα έχουν σε απόθεμα. Δεν περίμενα ότι μπορεί τελικά να με ειδοποιούσαν αλλά όπως αποδείχτηκα λάθος,μου έστειλαν ένα μαζικό mail που με ενημέρωναν για την επανακυκλοφορία των πινέλων, οπότε εγώ τα παράγγειλα την επόμενη ημέρα και να τα!

Το σετ περιέχει 6 πινέλα τα οποία ήρθαν στα χέρια μου εχθές,τα έπλυνα και σήμερα που είχαν στεγνώσει τα δοκίμασα όλα και δεν έχω παράπονο,σχεδόν, από κανένα.
Αναλυτικά:


1. multi-task brush: είναι ένα πινέλο γενικής χρήσης,φουντωτό (συγνώμη που κόπηκε από την φωτογραφία) . Το δοκίμασα αρχικά για να βάλω την πούδρα μου αλλά είδα ότι δεν με βόλευε αρκετά και μετά δοκίμασα να βάλω στα μήλα το ρουζ και μου ήταν μια χαρά
 2. setting brush:  είναι ένα πινέλο για την τελευταία πινελιά του μακιγιάζ σας, μικρό σε μέγεθος και προσωπικά νομίζω θα μου φανεί χρήσιμο για λεπτομέρειες όπως πούδρα κάτω από τα μάτια και προσθήκη highlighter στην περιοχή των ζυγωματικών.
3.buffing brush: είναι το πιο πυκνό πινέλο της συλλογής (νομίζω το αγαπημένο μου από όλα τα υπόλοιπα) και η χρήση του είναι για να απλώσεις πούδρα και make up. Επειδή είναι τόσο πυκνό μαζεύει αρκετό προϊόν οπότε παρέχει πλήρη κάλυψη πολύ εύκολα και γρήγορα.
4.pointed foundation brush: είναι ένα φλατ κλασσικό πινέλο για τοποθέτηση υγρού make up. Το δοκίμασα για consealer και ήταν μια χαρά.
5.essential crease brush: το ένα από τα δύο πινέλα ματιών της συλλογής και είναι κατάλληλο για την κόχη του ματιού μου ακριβώς κάτω από το κόκκαλο.Μου άρεσε πάρα πολύ γιατί δεν είναι υπερβολικά μεγάλο και ταιριάζει απόλυτα με το μέγεθος των ματιών μου.
6.fine liner brush: αυτό είναι και το λιγότερο αγαπημένο μου πινέλο από όλα γιατί είναι υπερβολικά λεπτό και επειδή η χρήση του είναι για να βάλεις τζελ eyeliner με δυσκολεύει αρκετά αλλά εύχομαι να αλλάξω γνώμη μελλοντικά.
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη με την αγορά μου αν και θα φανεί μακροπρόθεσμα εάν τα πινέλα είναι ισάξια των προσδοκιών μου.

Πλεονεκτήματα του site:
1)ενημερώνουν εάν έχετε δώσει το e-mail σας για συγκεκριμένα προϊόντα
2)δωρεάν μεταφορικά προς Ελλάδα για παραγγελίες πάνω από 15 ευρώ
3)μπορείς να βρεις εάν ψάξεις κωδικούς με έκπτωση σε διάφορα site (αυτό τον μήνα april145 και Springskin)
4) προσέχουν την συσκευασία τους για να φτάσουν τα προϊόντα χωρίς ζημιές
5)μπορώ να βρω προϊόντα που δεν κυκλοφορούν στην Ελλάδα όπως τα συγκεκριμένα πινέλα! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου