Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Mac Studio Fix,Powder Plus Foundation!

Τον τελευταίο μήνα έχω στα χέρια μου την πούδρα αυτή από την Mac και έχω να πω πως είμαι τρομερά ενθουσιασμένη! Όπως σας έχω τονίσει και σε προηγούμενα post μου έχω λιπαρή επιδερμίδα οπότε γενικά επιλέγω πούδρες για να καταφέρνω να έχω ένα ματ αποτέλεσμα και να μην γυαλίζει το πρόσωπο μου σαν ντισκόμπαλα! Σε πολλές κοπέλες δεν αρέσει το τελείωμα που μπορεί να αφήνουν οι πούδρες στο πρόσωπο τους γιατί νομίζουν πως φαίνεται κουρασμένο ή αφυδατωμένο! Προσωπικά δεν έχω κανένα τέτοιο θέμα αντιθέτως ψάχνω το εντελώς ματ αποτέλεσμα.  Δεν είναι μια απλή πούδρα γιατί ταυτόχρονα είναι και foundation ή όπως λέει και στην συσκευασία Fond de teint poudre δηλαδή make up σε μορφή πούδρας! Γι αυτό τον λόγο, λοιπόν προσφέρει μέτρια προς πλήρη κάλυψη! Εάν θέλετε να πετύχετε την τέλεια κάλυψη μπορείτε να το "χτίσετε" σταδιακά σε στρώσεις αλλά αυτό που κάνω εγώ είναι, με ένα καλυπτικό κονσίλερ προσπαθώ να κρύψω τυχόν σπυράκια ή κοκκινίλες και μετά με το buffing brush από Real Techniques είμαι έτοιμη και δεν φαίνεται και το πρόσωπο μου πολύ βαρύ από τα προϊόντα και τις στρώσεις.Επιλέγω το συγκεκριμένο πινέλο γιατί έχει την ιδιότητα, επειδή οι τρίχες του είναι πολύ πυκνές, να μαζεύει αρκετό προϊόν και προσφέρει αρκετά καλή κάλυψη!
Η διάρκεια του είναι ικανοποιητική αλλά σίγουρα έχει μεγαλύτερη διάρκεια με μία καλά ενυδατωμένη επιδερμίδα ή την χρήση ενός primer (βάσης) πριν την χρήση της πούδρας!Από ότι είδα έχει μεγάλο εύρος από αποχρώσεις οπότε θα καταφέρετε να βρείτε αυτή που ταιριάζει στο δικό σας τόνο της επιδερμίδα σας!
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου