Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Πρόσφατες αγορές μου!

Τον τελευταίο καιρό με έχει πιάσει μια καταναλωτική μανία να το πω και ότι χρήματα πέφτουν στα χέρια μου βρίσκω τρόπο να τα αξιοποιήσω! (κατά κύριο λόγο σε καλλυντικά)
Όσες με ακολουθείτε στην σελίδα μου στο facebook πριν από μέρες ανέβασα μια φωτογραφία με κάποιες αγορές μου και σκέφτηκα γιατί να μην αναφερθώ σε ένα ποστ γι αυτές!


Επισκέφτηκα,αρχικά το κατάστημα της Mac στο Ηράκλειο και για περίπου μία βδομάδα είχαν -25% σε όλα τα προϊόντα οπότε δεν αντιστάθηκα και πολύ! Στην φωτογραφία στο facebook είχα αγοράσει μόνο το Relentessly Red από την retro matte σειρά αλλά μετά από κάποιες μέρες πήρα επίσης το κραγιόν Please me από την matte σειρά της εταιρίας και το Pro Longwear concealer στην απόχρωση NW20! Η διάρκεια του Relentessly Red με ξεπερνάει, από την ώρα που θα το βάλω,εάν δεν φάω κάτι που περιέχει λάδι, δεν κουνάει από την θέση του. (Παρακάτω θα υπάρξουν και κοντινά από τα κραγιόν και την απόχρωση τους)

Είμαι από τα άτομα που τρελαίνονται για online shopping οπότε και αγαπώ τα e-shops! Ένα e-shop που είχα ανακαλύψει πριν από αρκετούς μήνες και είχα κάνει παλαιότερα μια παραγγελία είναι το Dome.gr  που έχει προϊόντα της εταιρίας beauty uk.Πρόσφατα, λοιπόν ανακάλυψα πως αυτό το e-shop έχει την έδρα του στο Ηράκλειο και έχει ανοίξει το δικό του κατάστημα στην Λ.Καλοκαιρινού οπότε και το επισκέφτηκα για να αγοράσω κάποια πράγματα που ήθελα να παραγγείλω! (για όσα κορίτσια μένουν στο Ηράκλειο μπορούν να κάνουν online την παραγγελία τους και να περάσουν να τα πάρουν από το κατάστημα,αυτό έκανα κι εγώ) Πήρα, λοιπόν στην τελευταία παραγγελιά μου το matte bronzer στην απόχρωση no.1 medium και πραγματικά είναι τρομερό! Επειδή όμως κάτι έχω πάθει τελευταία και νομίζω πως έχω βάλει στόχο της ζωής μου να αποκτήσω όλα τα κραγιόν του κόσμου πήρα και το Passion από την wet σειρά της εταιρίας αλλά και το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ  lip vinyl στην απόχρωση no.1 pure pasha!
Τα κραγιόν αναλυτικά από αριστερά προς τα δεξιά:
beauty uk-no.10 passion (wet)
mac-relentessly red (retro matte)
mac-please me (matte)
beauty uk-no.1 pure pasha (lip vinyl-gloss τελείωμα)

Από το e-shop του Glowbox είχα βάλει στην wishlist μου εδώ και καιρό τo Wash off Facial cleanser από την εταιρία Human+ kind και τελικά ήρθε στα χέρια μου μόλις σήμερα και είμαι αρκετά περίεργη να το δοκιμάσω! Στην συσκευασία περιέχει και ένα δωρεάν πανάκι για βαθύ καθαρισμό και αυτό που παρατήρησα είναι πως είναι πάρα πολύ μαλακό! Αυτό που έχω να πω είναι πως οι συσκευασίες είναι υπέροχες και δεν νομίζω πως θα πετάξω το κουτάκι του!

Πήγα και από τα The Body Shop και πήρα το body mist με άρωμα mango και έχει κερδίσει τόσο την δική μου μύτη όσο των φίλων μου! Παρότι είναι body mist έχει αρκετά καλή διάρκεια πάνω μου! Το επόμενο πραγματάκι που πήρα είναι τα bath gloves και με έχουν σώσει από τα άπειρα κοψίματα από το ξύρισμα! Έχει διάφορα χρώματα στα γάντια αλλά δεν έχουν καμία ιδιαίτερη σημασία εφόσον είναι τα ίδια όλα!

Παρότι τα τελευταία χρόνια δεν φτιάχνω μόνη μου τα νύχια μου και επειδή ήθελα να τα αφήσω να ηρεμήσουν από τα συνεχόμενα ημιμόνιμα  πήρα από τα Hondos Center ένα βερνίκι νυχιών από την make up selective για να τα βάψω μόνη μου (μέγα λάθος) και είναι στην απόχρωση 38 ένα απλό άσπρο,οικονομικό βερνίκι. Επίσης πήρα από την Simoun την χαλάουα που χρησιμοποιώ για να κάνω αποτρίχωση στα χέρια μου και την αναφέρω για να σας πω πως εάν έχετε πρόβλημα μετά την αποτρίχωση σας,μένουν υπολείμματα κεριού την συγκεκριμένη απλά την ξεβγάζεται με νερό και δεν μένει τίποτα! Είναι για ευαίσθητες επιδερμίδες!

Το ομολογώ πως τον τελευταίο καιρό έχω πάθει μια ψύχωση με τα δαχτυλίδια και έχω αγοράσει διάφορα στην φωτογραφία δεν φαίνονται ξεκάθαρα, είναι δύο διαφορετικά σετ ένα από τα Stradivarius και ένα από τα Tally Weijl! Θα ανεβάσω κοντινές φωτογραφίες και από τα δύο σετ στην σελίδα του blog στο facebook!

Προϊόντα:
Human+kind facial cleanser
Beauty Uk- Matte Bronzer
Beauty Uk-Lip Vinyl
Beauty Uk-wet κραγιόν




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου