Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Maybelline-Color Drama!



Επιτέλους μπήκε για τα καλά το φθινόπωρο και μαζί με αυτό ήρθε και η καινούρια σειρά ματ μολύβια-κραγιόν (σε μορφή μολυβιού) από την Maybelline New York! Όταν πριν από ένα μήνα είδα στα σταντ της Maybelline την καινούρια αυτή σειρά ενθουσιάστηκα υπερβολικά πολύ και ο  λόγος του ενθουσιασμού μου ήταν για την τιμή, που δεν ξεπερνά τα 6 ευρώ! Η σειρά Color Drama,Intense Velvet Lip Pencil βγαίνει σε 8 υπέροχες αποχρώσεις και εξ' αιτίας μιας προσφοράς (αγοράζοντας 2 προϊόντα παίρνεις και ένα 3ο δώρο) απέκτησα τις 3 αποχρώσεις της φωτογραφία που είναι το Nude Perfection (630), το Pink So Chic (110) και το Red Essential (510).Θέλω, ακόμα να αγοράσω το Light it Up(520) που είναι και αυτό ένα έντονο κόκκινο,γιατί ως γνωστόν μια γυναίκα δεν θα έχει ποτέ αρκετά κόκκινα κραγιόν στην συλλογή της!
 Θα μιλήσω γενικά για τα πράγματα που παρατήρησα!Επειδή είναι σε μορφή μολυβιού η συσκευασία,κάνει την εφαρμογή τους αρκετά εύκολη μιας και γίνετε με μεγαλύτερη ακρίβεια.Η απόδοση και η διάρκεια τους είναι εκπληκτική, εάν φας θα έχεις σίγουρα απώλειες αλλά σε γενικές γραμμές δεν φεύγει εύκολα! Δεν έχουν την τάση να ξηραίνουν τα χείλη αλλά εάν έχεις ήδη ξηρά χείλη θα το τονίσουν αφού θα κάθεται άσχημα πάνω στις ατέλειες ,ειδικά εάν φορέσεις κάποιο έντονο χρώμα!
Τα έχω αγαπήσει και σίγουρα όταν θα αποκτήσω μελλοντικά και τις υπόλοιπες αποχρώσεις που έχω βάλει στο μάτι.
Σημείωση:Η μοναδική απόχρωση που δεν μου άρεσε ήταν η Minimalist (140) μιας και νομίζω είναι η μοναδική που έχει shimmer!
Από αριστερά προς τα δεξιά:Nude Perfection,Pink So Chick,Red Essential! 

Η αγαπημένη μου απόχρωση είναι η Red Essential και αυτή που δεν μ'αρέσει τελικά τόσο είναι η Nude Perfection επειδή έχει αρκετά καφέ υποτόνους και έχω την εντύπωση πως δεν κολακεύει τόσο τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου!

Εσείς έχετε αποκτήσει κάποιο από τα μολύβια-κραγιόν της σειράς?! Ποια είναι η άποψη σας?! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου