Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Review:Korres-Pomegranate Foundation!



  Σε αυτό το review θα σας πω την άποψη μου για ένα προϊόν που ήθελα καιρό να μιλήσω. Πιστεύω πως πλέον έχω κατασταλάξει εάν μου αρέσει ή όχι, γιατί για αρκετό καιρό αμφιταλαντευόταν η άποψη μου!
  Πριν από περίπου δύο μήνες αποφάσισα να αγοράσω το foundation και το concealer από την σειρά με το ρόδι από τον Korres. Αυτή η σειρά είναι κατάλληλη για λιπαρά δέρματα και ισχυρίζεται πως το εκχύλισμα από το Ρόδι συσφίγγει τους διεσταλμένους πόρους και τονώνει την επιδερμίδα προσφέροντας full κάλυψη και ματ τελείωμα! Μην ξεχάσω να αναφέρω πως έχει και spf15,ένα ικανοποιητικό δείκτη προστασίας από τον ήλιο τους χειμερινούς μήνες! Ας δούμε όμως αναλυτικά τι παρατήρησα εγώ!
  •  Η κάλυψη του είναι μέτρια και όχι πλήρης όπως υποστηρίζει,είναι όμως αρκετά ικανοποιητική αφού δίνει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα.Εάν θέλεις μπορείς να "χτίσεις" στα σημεία που η επιδερμίδα σου το χρειάζεται χωρίς να φαίνεται υπερβολικά παστωμένο το αποτέλεσμα. 
  • Η διάρκεια του είναι πολύ καλή στην δική μου την επιδερμίδα καθώς μου κρατάει χωρίς μεγάλες απώλειες περίπου 5-6 ώρες.Έχω το κακό συνήθειο να ακουμπάω πολλές φορές το πρόσωπο μου κατά την διάρκεια της μέρας και τις περισσότερες φορές είμαι αυτή που ευθύνεται για την καταστροφή του μακιγιάζ μου! 
  • Η απόχρωση που διάλεξα δεν ήταν η κατάλληλη για τους καλοκαιρινούς μήνες (PF1 η πιο ανοιχτή απόχρωση από τις 4 που έχει η σειρά ) αλλά κατάφερνα να την ισορροπώ με ένα bronzer στο στεφάνι του προσώπου,στους κροτάφους και σε όλα τα σημεία που μπαίνει το bronzer! Όμως τώρα που έχει αρχίσει το χρώμα του καλοκαιριού να ξεθωριάζει και να φεύγει σιγά σιγά είναι μια χαρά! 
  • Το τελείωμα δεν είναι εντελώς ματ αλλά δεν γυαλίζεις σαν να μην υπάρχει αύριο!Προσωπικά δεν με ενοχλεί που δεν είναι ματ-ματ γιατί φαίνεται πιο αληθινό και φυσικό το αποτέλεσμα εάν όμως θέλεις να είναι το πρόσωπο σου τελείως ματ,με μια πούδρα από πάνω είσαι μια χαρά.
  • Όντως συσφίγγει τους πόρους της επιδερμίδας και σίγουρα θα το πρότεινα σε κοπέλες με μεγάλο πρόβλημα με τους πόρους! (χωρίς την χρήση φυσικά κάποιου ειδικού primer)  
  • Επειδή η σύσταση του είναι παχύρρευστη χρειάζεται ένα πολύ καλά ενυδατωμένο πρόσωπο για να απλωθεί πιο εύκολα και ομοιόμορφα σε αυτό.Εάν δεν είναι καλά ενυδατωμένο το δέρμα το make up "κάθεται" άσχημα πάνω στις ατέλειες του προσώπου και το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου κολακευτικό! 
  • Η μυρωδιά του δεν είναι έντονη και είναι ευχάριστη.
  • Δεν είναι κατάλληλο για το φωτογραφικό φλας αφού περιέχει spf και τείνει να δείχνει πιο λευκό το δέρμα στις φωτογραφίες! 
Αυτά είναι τα πράγματα που παρατήρησα για το make up από τον Korres. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε,εάν και στην αρχή οφείλω να ομολογήσω πως με ενόχλησε το γεγονός ότι υποσχόταν πλήρης κάλυψη ενώ τελικά είναι λίγο παραπάνω από μέτρια.Επίσης πλέον το απλώνω με τα δάχτυλα μου γιατί νομίζω πως λειτουργεί καλύτερα με την θερμότητα.
  Είναι ένα αρκετά καλό προϊόν και νομίζω πως όταν μου τελειώσει θα το ξαναπάρω! Το δικό μου το προμηθεύτηκα από το online φαρμακείο Pharmacy Depot.

Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Ποια είναι η γνώμη σας γι' αυτό!?
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου