Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Mac-Russian Red!!!

Ναι, το γνωρίζω είμαι λίγο υπερβολική αλλά αποφάσισα να αφιερώσω ένα ολόκληρο post για ένα από τα αγαπημένα μου κραγιόν έτσι ώστε να μην χρειαστεί στο μέλλον να αναφέρω ξανά κάτι!
Όπως θα είδατε κι από τον τίτλο αυτό δεν είναι άλλο από το κλασσικό Russian Red από την matte σειρά κραγιόν της εταιρίας Mac!Γενικά έχω μια τρέλα με τα κόκκινα κραγιόν αλλά σαν κι αυτή δεν έχει υπάρξει προηγούμενη. Θα μπορούσα κυριολεκτικά να το φορούσα από το πρωί μέχρι το βράδυ αλλά συγκρατώ αυτή μου την διάθεση γιατί καταλαβαίνετε...
Η matte σειρά κατά την άποψη μου πάντα, είναι καλύτερη από την retro matte της ίδιας εταιρίας. Τα κραγιόν της retro matte απλώνονται δύσκολα στα χείλη, είναι πολύ πιο σταθερά αλλά ταυτόχρονα έχουν την τάση να τα ξηραίνουν και να "κάθεται" το κραγιόν στις γραμμές και το θέαμα δεν είναι κολακευτικό.Τα matte κραγιόν τώρα, απλώνονται πιο εύκολα και αρκετά βουτυρένια,δεν είναι τόσο σταθερά αλλά έχουν πολύ καλή διάρκεια παρόλα αυτά (σε εμένα περίπου 6 ώρες χωρίς να φάω κάτι λιπαρό).

Είναι ο μοναδικό κραγιόν πλέον που επιλέγω όταν θέλω να φορέσω κάποιο κόκκινο στα χείλη και νομίζω έχει κερδίσει δικαιωματικά την θέση του!

 Tip: Για να πετύχετε μεγαλύτερη διάρκεια του κραγιόν σας στα χείλη φροντίστε να τα απολεπίσετε και να τα ενυδατώσετε καλά!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου